Rabu, 10 Jun 2009

Info Terkini Berkaitan Pertandingan Mengarang Cerita

Alhamdulillah.. terdapat sambutan yang menggalakkan dari murid-murid mengenai pertandingan mengarang cerita sempena cuti sekolah ini. Sudah ada peserta yang menghantar karya mereka melalui email dan cikgu tahu akan ada lagi peserta yang akan menghantarnya selepas ini sama ada melalui email atau terus kepada kami. Sebagai Guru Bimbingan dan Kaunseling kami memahami terlalu banyak kisah yang hendak diceritakan oleh murid-murid sekalian memandangkan cuti sekolah agak terlalu lama kali ini. Maka dengan ini, UBK SKPP9(1) bersetuju untuk melonggarkan sedikit syarat penyertaan iaitu peserta dibenarkan menulis melebihi 120 patah perkataan sekiranya mahu berbuat demikian.
Adalah diharapkan dengan pengumuman tersebut murid-murid akan lebih bersemangat berkarya di alam siber ini. Kepada yang masih belum menghantarkan karya jangan tunggu lama-lama. Abadikan kisah percutian anda untuk tatapan keluarga dan rakan anda seluruh dunia. "Pelajar rajin mencari jalan, pelajar malas mencipta alasan."
'
**P/S: Minggu hadapan GBKSM1 (Cikgu Hussin) tiada di sekolah kerana menghadiri Konvensyen Guru Bimbingan dan Kaunseling Peringkat Kebangsaan. Segala urusan mengenai pertandingan ini akan diuruskan oleh GBKSM2 iaitu Pn. Norlida. Harap maklum.
'
'

Tiada ulasan: